Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Rubrik saknas

Av Wilma - 9 december 2013 17:21

hej allihopa. 


Det är många tankar just nu. Ibland så känner man att man bara är glad, och när man är glad kommer det alltid någon elak sak som förstör det. Det sägs att om ingen kan ta bort din ledsenhet så ska ingen kunna ta ifrån dig din lycka men det är faktiskt inte så enkelt. 


Det är säkert bara jag men alltså jag skulle vilja kunna läsa andras tankar. Det finns alltid den speciella killen/tjejen för just dig men den känner inte lika tillbaka, då skulle det vara skönt att se vad den tänker om än. Jag har det problemet just nu, vill veta vad han tycker, om han bara leker eller vad det är som pågår egentligen. Han har alltid varit den speciella killen liksom, han sa "om inte jag har känslor så är inte jag den rätta" men alltså om man inte kan sluta tänka på den personen så är den rätt vad den andra personen än säger. Jag hoppas att du där ute som läser detta har/har haft samma problem. 


ha det så sjukt bra alla fina personer! 


puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 12 december 2013 18:24


hejsan allihopa! Idag var det som vilken dag som hälst förutom att jag har varit hemma då, det har varit lugnt. Inte gjort så mycket.   Jag har nu kommit på att när du är inne på min blogg på mobilen så är den annorlunda, du kan typ inte se l...

Av Wilma - 11 december 2013 17:10

Hej alla gullisar! Idag var jag med hemma, skönt att inte ha ont i huvudet hela dagarna!   Nu närmar det sig julen, julbelysning uppe, mörkt fina ljus, det kallar jag jul.     I år så har jag en grå stjärna, det hör ju inte till vanlighe...

Av Wilma - 10 december 2013 16:25

Hej alla fina! Idag var jag hemma från skolan, jag mår inte så bra efter hjärnskakningen tyvärr.   Haft det ganska tråkigt, tills jag fick syn på mina tråkiga ''vita'' converse. Så jag började sätta dit nitar  på dom. Svårare än man tror, + att...

Av Wilma - 8 december 2013 17:13

Hej alla gulliga människor, idag så har jag och mamma varit på stan och letat pannband, skor och lite andra saker. Det blev lite saker tillslut.   Väldigt stolt över min mamma som bestämde sig för ett par skor på en dag! Annars brukar det ta t...

Av Wilma - 6 december 2013 18:15

        Mina nya Jeffery Campbell ♡ tack!                         ...

Presentation


Hej!
Jag som har bloggen heter Wilma Haugwitz och är en glad brud från Jönköping.
Jag gillar hästar, kläder, skor, skratta, mina bästa vänner och mycket mer.
Har inte bloggat så mycket så jag är inte så bra på det än men jag jobbar på det!

Hoppas

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards