Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Slutet :(

Av Wilma - 18 augusti 2013 22:05

Hej allihopa!

Hoppas att ni har det bra!

Som alla vet så är ju sommarlovet snart slut...

Tänkte göra en summering av sommaren, njut av mina typ två månader.


Jag vill börja med att tacka Viktoria för en fantastisk sommar, bästa sommaren i mitt liv måste jag säga!

Du är bäst, jag vill inte att skolan ska börja, vill inte ändra på allt braiga vi har haft, vill leva med dig inte vara i skolan med dig jag vill göra saker vi har gjort på sommaren, busa & bara ha kul.

Allt kommer ändras nu ju, det suger...


Men en liten tillbaka blick.


 


Vi cyklade till stan mycket, sen köpte vi jordgubbar och fick för oss att cykla i skogen, så satt vi vid en å typ, så kom det en typ läskig gubbe, har aldrig sätt dig så rädd gumman. Så söt :')


 

Vi var även i hennes sommarstuga. Vi badade och spelade fotboll, typ det ända.

När vi sov utomhus har jag aldrig känt mig så frisk! 

Jag firade ju midsommar där med, har aldrig varit så ful någon midsommar! hahah...

Så mysigt att få dela midsommaren med dig!


     

Åhus har varit det bästa på hela sommaren!


De 5 dagarna var de bästa i mitt liv.


När vi cyklade till k-stad var så sjukt jobbigt men så jäklar kul!

Hade seriösa damp på cyklen hela tiden, vi hade cyklat typ en kilometer, jag ba: fan jag är trött, ska vi fika?

du ba: ah visst.

så ringde din pappa till dig och då lärde du mig hur man pratar med bulle i halsen. hahah

Hästarna i hagen var så söta, men det roligaste var när du fick din stöt i huvudet, stackare, men det var så sjukt kul!


Sola var så gött, bara ligga och gäsa på stranden med musik, så himla gött!


På Åhus bryggan har har vi många minnen!

När vi satt där och dom snyggaste killarna i hela åhus kommer fram och frågar om vi vill typ va med dom, gud vad kul vi har haft!


När vi träffade dom killarna som vi var med, så sjukt kul var det!

hahah! Daniels ord val,: kan vi gå nån fucking jävlar gång?! hahahah!!

Och han sökte på en låt som inte äns finns...


finns så mycket mer att berätta om åhus men det blir förmycket att skriva!


 

Vårat vetterstrand häng var så gött!


Äta, bada & sola = våran grej.

Vi/du köpte melon som var rutten så det fick bli godis och kakor ist, hahah!


när vi åkte moped på gång och cykelbanan var så sjukt kul alla var så jäklar arga på oss hela tiden! ahhhahaha!


har inte så mycket mer att säga än tack för den bästa sommaren och att jag älskar dig så himla mycket, ingen annan får mig att känna mig så glad som du!


Hoppas att du läser detta, för det är ju typ skrivet till dig!


puss&kram allihopa! ha det så bra!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 12 december 2013 18:24


hejsan allihopa! Idag var det som vilken dag som hälst förutom att jag har varit hemma då, det har varit lugnt. Inte gjort så mycket.   Jag har nu kommit på att när du är inne på min blogg på mobilen så är den annorlunda, du kan typ inte se l...

Av Wilma - 11 december 2013 17:10

Hej alla gullisar! Idag var jag med hemma, skönt att inte ha ont i huvudet hela dagarna!   Nu närmar det sig julen, julbelysning uppe, mörkt fina ljus, det kallar jag jul.     I år så har jag en grå stjärna, det hör ju inte till vanlighe...

Av Wilma - 10 december 2013 16:25

Hej alla fina! Idag var jag hemma från skolan, jag mår inte så bra efter hjärnskakningen tyvärr.   Haft det ganska tråkigt, tills jag fick syn på mina tråkiga ''vita'' converse. Så jag började sätta dit nitar  på dom. Svårare än man tror, + att...

Av Wilma - 9 december 2013 17:21

hej allihopa.    Det är många tankar just nu. Ibland så känner man att man bara är glad, och när man är glad kommer det alltid någon elak sak som förstör det. Det sägs att om ingen kan ta bort din ledsenhet så ska ingen kunna ta ifrån dig din lyc...

Av Wilma - 8 december 2013 17:13

Hej alla gulliga människor, idag så har jag och mamma varit på stan och letat pannband, skor och lite andra saker. Det blev lite saker tillslut.   Väldigt stolt över min mamma som bestämde sig för ett par skor på en dag! Annars brukar det ta t...

Presentation


Hej!
Jag som har bloggen heter Wilma Haugwitz och är en glad brud från Jönköping.
Jag gillar hästar, kläder, skor, skratta, mina bästa vänner och mycket mer.
Har inte bloggat så mycket så jag är inte så bra på det än men jag jobbar på det!

Hoppas

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards