Alla inlägg under november 2013

Av Wilma - 20 november 2013 14:41

   

tjaaa alla läsare! 


Idag så har inget speciellt hänt, vi har haft studiedag.

Har tagit lite bilder, alltså nu på "vintern" är jag så sjukt blek, eller ja det är jag hela tiden tyvärr..


Sedan ska jag troligtvis dra till stallet och kolla på när en känd tränare kommer dit, så sjukt coolt, får väll hoppas att jag lär mig något. 


men vi hörs imon! puss på er alla! 

Av Wilma - 19 november 2013 14:45

Hej alla fina människor!


Jag har lixom inte hunnit blogga, eller jo hunnit har jag väll gjort men orken har inte funnits där. Skit jobbig tid har det varit massa plugg och massa annat skit som har kommit ivägen hela tiden.


Jag har hunnit med många saker på typ 2 och en halv månad.

Mitt hår har hunnit bli brunt, väldig nöjd måste jag säga.

Hösten har ju med kommit vilket är sjukt tråkigt. Kålsvart när man vaknar & mörkt när man kommer hem efter skolan, hinner inte äns bli ljust innan det blir mörkt igen.

 


Har fått en ''ny'' helt underbar vän som betyder så sjukt mycket för mig, hon är lixom alltid där när man behöver henne, så sjukt glad at jag har dig Amanda, du betyder allt, att vi har så mycket gemensamt är nästan läskigt men så undernbart! puss på dig! saknar dig  

Och du viktoria, det var lite jobbigt men jag saknade dig ändå, fast jag sa massa annat bara för att dölja att jag var ledsen, du betyder lika mycket för mig nu som då! Du vet att jag alltid finns där för dig! puss på dig med!


Nu blev det lite för mycket känslo skrivande och läsande men det är inte slut än, min farmor gjorde mig glad när hon kom hem från Sydfrika med en ny VS. Blev så sjukt glad! 

   


Hade inte så mycket mer att berätta men jag vill verkligen tacka alla som har kollat min blogg, så sjukt tacksam!


Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan skriva om, det skulle vara snällt, för det är ju kul om alla kommer gilla den så du kan ju antingen skriva i frågerutan eller så kan du kika mig - wilmaahaugwitz


ha det så bra puss&kram

Presentation


Hej!
Jag som har bloggen heter Wilma Haugwitz och är en glad brud från Jönköping.
Jag gillar hästar, kläder, skor, skratta, mina bästa vänner och mycket mer.
Har inte bloggat så mycket så jag är inte så bra på det än men jag jobbar på det!

Hoppas

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards